Interactive Event Marketing・インタラアクティブ・イベント・マーケティング

About the Company: Newad creates successful interactive campaigns to target the Young & Affluent. (18-34 year olds) By providing the best strategies and solutions to maximize an client’s advertising budget with  IndoorExperiential MarketingPublishing and Web.

企業について:

Newad Inc.は18歳から34歳の若い裕福層をターゲットにしたインタラクティブキャンペーンを成功させています。最良の戦略とソリューションを提供することにより、クライアントの広告費の費用対効果を最大にしています。クライアントは以下のとおりです:IndoorExperiential MarketingPublishingWeb.

Position: Team Leader for Interactive Event Marketing
  • Executed key strategies and messages of branding campaigns to targeted users
  • Led teams of 5-10 teammates for community-based promotional events for various products including; Du Maurier, Nintendo DS, Molson Canadian Beer, NHL, Telus, 2010 Olympic Games, Kao, John Frieda, Get-Tested ONE LIFE, Dentyne Gum
  • Co-ordinated event logistics including staffing, transportation, and inventory
  • Managed an ongoing review process to improve effectiveness

担当業務:インタラクティブ・イベント・マーケティングのチームリーダーとして参加

  • ターゲットユーザーに向けた主要戦略の実施と、キャンペーンメッセージの発信

  • 地域密着型プロモーションイベントにおいて5人~10人から成るチームを先導

取扱商品は以下のとおり:Du Maurier, Nintendo DS, Molson Canadian Beer, NHL, Telus, 2010 Olympic Games, Kao, John Frieda, Get-Tested ONE LIFE, Dentyne Gum

  • スタッフ管理、運送の手配、在庫のロジスティクスを担当

  • 数字と質の両面についてのレポートをプロジェクトマネージャー、またクライアントに提出

Clients・クライアント:

2010 Olympic Games (Canadas North) (See Social Media Plan)
Du Maurier
Grey Goose
Granville Island Beer Brewery 
Canadian Molson Beer
NHL Telus Hockey Games
Nintendo DS (Professory Layton Game)
John Frieda
Spearmint Gums 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s